    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowod trzezwosci
    Date: Sun, 11 Mar 2007 14:26:30 +0100

    Dnia 11-03-2007 o 11:59:04 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Po co definiować coś co zostało w innej ustawie zdefiniowane ??

    Ale zostalo zdefiniowane wylaczine na potrzeby jednej ustawy, co zostalo
    wyraznie zaznaczone. Zwrot podobny do "ilekroc w ustawie jest mowa o ...".
    Skad PoRD ma wiedziec jaka definicje nietrzezwosci nalezy przyjac za
    wlasciwa? Moze definicja "zero tolerancji" zza poludniowych i wschodnich
    granic bedzie lepsza? A moze najlepsza bedzie rosyjska definicja -
    "upojenie"?

    Czy jest gdzies paragraf mowiacy, skad mozna brac definicje do ustaw?

    > A ustawodawca pisząc o środku działającym podobnie do alkoholu miał
    > pewnie na myśli perfumy, ocet, lekarstwa itp. Żeby nie było tłumaczenia,
    > że pił brzozówke i tłumaczył że to nie alkohol bo kupił przed 13 ;)))

    Ja tam nie wiem co on mogl miec na mysli. Moze hipnoze, moze sluchanie
    dowcipow. Moze sok ogorkowy? Jakie cechy musi miec owy srodek? Wystarczy,
    ze bedzie ciecza? Ma miec podobny sklad chemiczny z dokladnoscia do 12
    atomow? Ma byc przezroczysty? Ma opozniac reakcje, jak np. sluchanie
    muzyki?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.