    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowod trzezwosci
    Date: Sat, 10 Mar 2007 18:50:35 +0100

    Dnia 10-03-2007 o 16:11:26 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Dlaczego nie dotyczy? Widzisz gdzieś jakąś sprzeczność?

    A musi byc sprzecznosc? Jesli powiem, ze wg mnie nietrzezwosc zaczyna sie
    od 1,5mg w 1dm3 wydychanego powietrza to trzeba ta wartosc uszanowac tylko
    dlatego, ze nie jest sprzeczna z PoRD? Artykul wyraznie mowi: "stan
    nietrzezwosci w rozumieniu tego kodeksu zachodzi, gdy". W PoRD nie ma
    definicji stanu nietrzezwosci.

    Gdyby nie fragment "w rozumieniu tego kodeksu" mialbym mniejsze
    watpliwosci, co do zastosowania tej definicji w PoRD.

    Ponownie do wszystkich: czy jest gdzies definicja 'srodka dzialajacego
    podobnie do alkoholu'? Jakie warunki musi spelniac substancja aby byla
    uznana za tak dzialajaca?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.