  • Data: 2006-10-01 08:42:32
    Temat: Re: Dowod bez adresu ... inaczej, lecz tak samo.
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-10-2006 o 01:36:34 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Na miejscu tych "dzieci" powiedziałbym nos w swój sos i wyp*.*dalać z
    > naszych spraw intymnych ;->

    Wlasnie w zwiazku z taka odpowiedzia wiaze sie owy fakt bezdomnosci ;)

    > Patrz: ustawa o ewidencji ludności.
    > Najpóźniej w dniu opuszczenia miejsca zamieszkania.
    >
    > Stosowny wniosek zawierający oświadczenie o wyprowadzce. Zwracam uwagę,
    > że jeśli się tak na prawdę nie wyprowadzasz - popełnisz przestępstwo
    > (już nawet nie wykroczenie).

    > Hę? Będziesz mieszkać pod mostem? Bo jeśli jednak gdzieś będziesz
    > mieszkać - zameldować się musisz.

    Byly jakies koncepcje, majace na celu pomagac bezdomnym w znajdowaniu
    pracy. Mieli ich meldowac do lawek w parkach, koszy na smiec itd. Ale
    gdzis to sie zatrzymalo. Chyba, ze mozna sie np. zameldowac w miejscu
    pracy - sa tam prysznice, przespac sie mozna wszedzie ... a pracownik
    dosptepny 24h/dobe w miejscu pracy to kuszaca propozycja :)

    > Wszystkie zawierające adres zameldowania - duh.

    Dla mnie to chyba bedzie dowod osobisty, paszport, legitymacja studencka,
    ksiazeczka wojskowa ... i chyba tyle. A, ksiazeczka zdrowia studenta.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik