  • Data: 2006-10-02 23:23:46
    Temat: Re: Dowod bez adresu ... inaczej, lecz tak samo.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> wrote in message
    news:op.tgppsaila2iefb@sempron...
    > Witam.
    >
    > Dwie silne rodziny maja jutro wazna konfrontacje ... sa to tzw. omowiny.
    > Problem jest taki, ze obie rodziny maja zupelnie przeciwny poglad na
    > sprawe slubu i wesele. Mniejsza o szczegoly ... w skrocie: jutro wielka
    > burza o przyszlosc dzieci.

    Po pierwsze powiedzieć rodzicom, żeby odwalili się od spraw dorosłych dzieci
    i jako dzieci nie brać udziału w tej dziecinadzie.

    > W zwiazku z powyzszym urodzilo sie kilka rzeczy, ktore warto by wiedziec
    > na zapas (czesto z czystej ciekawosci). Jesli postanowie pozostac
    > czlowiekiem bez adresu:
    > - ile mam czasu na wymeldowanie sie z mieszkania rodzicow

    :) wtedy kiedy cię z niego wyrzucą.
    Możesz pójść wcześniej i powiedzieć, że się wyprowadzasz w dniu xyz.
    Najpóźniej masz to zrobić właśnie w dniu wyprowadzki (teoria).
    Kiedy pójdziesz wtedy będzie dobrze (praktyka).

    > - co trzeba wtedy zlozyc w urzedzie meldunkowym

    siebie i dowód i książeczkę wojskową

    > - ile mam czasu na zameldowanie sie w 'brak', jak zlozyc taki wniosek ...
    a gdzie będziesz mieszkał.
    Masz 3 dni na pojawienie się w nowym urzędzie i powiedzenie im dokładnie
    gdzie mieszkasz (teoria).
    Przy wymeldowywaniu też będziesz podawał gdzie się wyprowadzasz.

    > w ogole co zlozyc i gdzie i czy cos sie za to placi
    > - jakie dokumenty i w przeciagu jakiego czasu nalezy wymienic na
    > posiadajace nowy adres meldunkowy

    dowód osobisty na początek.

    > Do tej pory swita mi tylko koniecznosc powiadomienia WKU o zmianie miejsca
    > zameldowania i wymiana dowodu osobistego.

    WKU zostanie zawiadomione przez urząd meldunkowy, nie musisz tam chodzić.

    Profilaktycznie juz teraz oddam
    > moj NIP-3 ... chyba, ze w przypadku 'braku' zameldowania nie mecza o adres
    > a wystarczy im 'brak', tak jak w dowodzie. Inna sprawa - gdzie wtedy
    > skladac taki NIP? Ogolnie - gdzie skladac dokumenty, ktore nalezy skladac
    > "w miejscu aktualnego zameldowania" przy braku takiego miejsca?

    NIP-3 masz wysłać w ciągu 14 (chyba?) dni od zmiany danych zawartych na
    NIP-3.
    czyli teoretycznie raz byś go wysyłał jak zmienisz adres, drugi raz jak
    zmieni ci się dowód (teoria)
    W praktyce wyślij jak już będziesz miał nowy dowód.

    Po za tym wytłumacz się z tej wyprowadzki do nikąd.