  • Data: 2006-10-03 05:21:01
    Temat: Re: Dowod bez adresu ... inaczej, lecz tak samo.
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-10-2006 o 01:23:46 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > WKU zostanie zawiadomione przez urz?d meldunkowy, nie musisz tam chodziae.

    Chcialem powiedziec, ze to tylko teoria ... ale to chyba nawet nie jest
    teoria. W ten sposob moj tata zostal dezerterem. Nie powiadomil WKU o
    zmianie miejsca zameldowania a wezwania na cwiczenia przypominajace (czy
    jakos tak sie to nazywalo) przychodzily na stary. Przy wyplacie w pracy go
    zgarneli.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik