  • Data: 2009-10-26 12:39:27
    Temat: Re: Dotacje z UE i kolejki
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 26 Oct 2009 13:34:20 +0100, gumister napisał(a):

    > Czy to nie jest paranoja, że decyduje kolejność zgłoszeń. Chyba lepsze wnioski
    > powinny otrzymac dotacje a czas złożenia wniosku powinien być bez znaczenia. W
    > jednnej telewizji dementują, ze czas złożenia wniosku decyduje o przyznaniu
    > dotacji, w innej TV że to nie ma znaczenia. To jak jest, chciałem złożyć taki
    > wniosek, a widzę że to bez szans teraz to robić.

    Ponoć wnioski oceniane są "zero-jedynkowo" w sensie, że jakiś punkt spełnia
    założenie, albo nie.
    Stąd, jak jest tyle chętnych to niby że mają być wybierane w pierwsze
    kolejności najwcześniej złożone wnioski spełniające wytyczne.

    Całość oczywiście debilna, wnioski powinny być oceniane tak, by dało się
    wybrać najlepsze, a nie od tych, co parę dni w śpiworach siedzieli pod
    urzędem. W ogóle całe te dotacje to jakieś wariactwo, socjalizm pełną
    gębą...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net