    From: "karen" <d...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Date: Sat, 27 Oct 2007 23:33:20 +0200

    wiadomości news:96hcv4-g0k.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > karen wrote:

    > Póki nie pojawi się nagle "druga strona" logicznym jest założenie, że
    > inicjator wątku pisze prawdę. Inaczej dyskusja nie ma najmniejszego sensu.

    pisze swoją prawdę ale nie przedstawia nam stanowiska drugiej strony,
    pisze, ze nie uklada sie pozycie malzenskie ale nie pisze z czyjej winy jego
    czy jej?
    mozna sie tylko domyslac, ze byc moze jej i dlatego jest pod lupa, ze moze
    kogos ma
    -moze sa klotnie tego nie wiemy ale wydaje mi sie, ze caly konflikt jest na
    tym tle a dodatkowym podlozem tego bum w tym zwiazku jest wypoczety Pan
    nieszczesliwy i ciezko pracujaca do pozna zona, która wracajac zmeczona ma
    gdzies jego nocne amory ...

    a firma daje takie kokosy, ktore nie pozwalaja jej na zmiane pracy...

    > Cóż, jeśli ona ma większe dochody, a on się bardziej dzieckiem zajmuje,
    > to tym bardziej logiczne jest przekazanie opieki nad dzieckiem ojcu i
    > zasądzenie od matki alimentów na rzecz dziecka.

    a czemu niby ona nie moze zmienic pracy na 8 godzin + alimenty i bedzie
    miala czas dla dziecka teraz poki co miala na utrzymaniu dziecko i meza po
    rozwodzie odpadnie jej maz

    > Kto ma czego więcej, a czego mniej wynika z pierwszego listu.

    nie jest latwo wykarmic wypoczetego zdrowego chlopa :)

    > Jak chcesz oskarżać inicjatora wątku o kłamstwo, to miej dość odwagi,
    > żeby napisać to wprost. A potem udowodnij.

    dlaczego klamie ? takie jest jego stanowisko i ma do tego prawo jedynie
    konsekwencje dla takiego podejscia wkrotce odczuje na sali sądowej...

    > Patrz wyżej.
    dajesz posłuch wypowiedzi jednej strony udzielając przy tym wskazówek nie
    znając stanowiska drugiej strony, a to w końcowym efekcie zaszkodzi całej
    tej sprawie...

    Sandra