    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostałem mandat - czy słusznie ?
    Date: Fri, 22 Dec 2017 14:09:10 +0000 (UTC)

    On 2017-12-22, witek <w...@g...pl> wrote:

    > Zadna.
    > Mandat przyjął.

    No zaraz, ale jak to jest, zgoda to przyznanie się do winy i on się
    zgodził, że tam stał, ale jeśli policjant nałożył mandat za cos za co
    nie można nałożyć mandatu to ten mandat jest aby na pewno wazny?

    Zaklepane to by miał jakby dostał mandat za jazdę +20 ponad limit a
    potem się rozmyślił i twierdził, że jechał wolniej, ale tu jest
    kwestionowana samo ocena karalności czynu.

    --
    Marcin