  • Data: 2017-12-26 12:04:16
    Temat: Re: Dostałem mandat - czy słusznie ?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-20 o 18:57, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > dostałem na święta upominek w postaci mandatu 250zł, za wykroczenie,
    > które nie do końca jestem pewien czy popełniłem.
    > Zdjęcie sytuacji poniżej:
    > https://postimg.org/image/4hrotvqif/
    > Zaparkowałem auto (czarne) jak na zdjęciu, podobnie jak od lat parkują
    > inni

    Tak ze zwykłej ciekawości zapytam:
    kontaktowałeś się z tymi innymi?
    Czy parkują tam stale i nigdy nie mieli problemu z policją
    czy parkowali tam do momentu pierwszej płatności
    i w sumie czy widzisz wciąż tam różne samochody a kierowcy
    są karani losowo albo może nawet stale są karani, ale nie robi to na
    nich wrażenia?
    Czy Ty parkowałeś tam stale i raz Cię trafił mandat czy to był pierwszy
    raz i od razu płatny?

    PS
    Ja nigdy bym w takim miejscu nie zaparkował.