  • Data: 2017-12-22 17:25:11
    Temat: Re: Dostałem mandat - czy słusznie ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-22 o 15:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > No chyba, ze jednak nie, bo to np nie byl chodnik, albo stanowil droge
    > do posesji itp.

    Ale nie ma znaczenia jak było naprawdę, tylko co zostało wpisane w
    mandat, bo przyjmując mandat nieodwołalnie przyznaje się do opisanego
    tam czynu.

    > Policjanty tam bardzo malo pisza.

    Jeśli to "mało" polega na wpisaniu artykułu z kw., to tym gorzej, bo
    każdy czyn opisany w kw. jest przecież z definicji wykroczeniem.

    Jakby w mandacie miałby opisane, że to mandat za chodzenie w zielonej
    czapce - ooo, to wówczas rzeczywiście można by uznać, że mandat nałożono
    za czyn niebędący wykroczeniem.

    --
    Liwiusz