    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Date: Wed, 04 Feb 2009 00:30:41 +0100

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    > szkołą, skoro byłby on legalny?

    Nie byłoby takiego dilera.
    Gdyby narkotyk dostępny był za grosze w aptece to dilerzy tracą rację
    bytu, nie mają jak zarobić.

    Pytanie - jak teraz jesteś w stanie ochronić swoje dziecko przed dilerem
    z ławki szkolnej? Bo WŁAŚNIE TERAZ to zjawisko występuje.

    > Ciekawe jak byś uchronił się przed narkomanem na głodzie,
    > który by cię zabił, żeby zebrać kasę na kolejną działkę.

    Produkcja narkotyków kosztuje grosze. Żaden narkoman nie musiałby Cię
    zabijać, okradać czy się prostytuować by mieć na działkę, gdyby była
    dostępna za grosze w aptece.
    Zgadasz się?
    Ten problem występuje WŁAŚNIE TERAZ bo narkotyki są zakazane i kosztują
    krocie.

    > Obrońcy narkotyków to albo dilerzy albo ofiary ich propagandy we wczesnym
    > stadium uzależnienia. Pojedźcie do jakiś ośrodków odwykowych i pogadajcie z
    > kolegami ,,z doświadczeniem''.

    Nie piję alkoholu, nie palę, nie próbowałem żadnych narkotyków ani
    substancji psychodelicznych itd. itp.
    Łyso Ci teraz?

    Jesteś zaperzony i zaślepiony propagandą polityków i policjantów.

    pozdrawiam
    Arek