    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domena internetowa
    Date: Thu, 20 Mar 2008 17:16:06 +0100

    > zapominasz ze mowa o internecie

    A co to ma do rzeczy??? Jeśli nie mogę założyć domeny o nazwie podobnej do
    czyjejś, bo ten sobie taką nazwę "zastrzegł", to gdzie jest ta granica
    podobieństwa? Skoro gdzieś ona jest to dlaczego NASK (czy jak tam się nazywa
    ta organizacja) pozwala takie domeny zakładać? Przecież ja nie muszę
    wiedzieć że firma XXXXY istnieje i zajmuje się tym czym ja chcę się zająć?
    Nie mogę założyć firmy XXXXZ? I założyć sobie takiej domeny w internecie?
    Oczywiście cały czas przyjmuję założenie że Twórca wątku nie prowadzi
    jakiejś negatywnej reklamy tej austriackiej firmy na swojej stronie...

    > a tu juz mozna by sie zastanowic jak sie ma do tego fakt ze jestesmy w uni

    Myślę że nijak...