  • Data: 2011-09-13 06:45:15
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 08:36:18 +0200, Pendrive napisał(a):

    > no dlatego wracam do tego co napisałes, ze tam obowiazuje inna definicja
    > dlatego pytam sie skad ja zatem wziac, skoro w KC istnieje ?

    Wymyślasz ją sobie na podstawie tego, co jest w ustawie napisane. Na
    przykład będzie miało znaczenie to, że w przypadku kc konsumentem jest
    się także w relacjach z konsumentem, zaś w przypadku wzmiankowanej ustawy
    uprawnienia konsumenta nie przysługują (a więc nie jest się konsumentem)
    robiąc interesy z innym konsumentem.
    Sięgać do innych przepisów możesz tylko posiłkowo. I tak, kodeks cywilny
    jest dobrym adresem do konstruowania takiej definicji, jednak *wyłącznie*
    w zakresie nieuregulowanym ustawą szczególną.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl