  • Data: 2011-09-08 13:54:30
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 12:45, Kris pisze:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" napisał w wiadomości grup

    > Nawet nie dwa dni. Kupujący dokonuje płatności PzA sprzedający na drugi
    > dzień rano ma kase na swoim koncie bankowym.
    > A gdyby kupujący zapłacił zwykłym przelewem z innego banku to kasa
    > mogłaby być na koncie sprzedawcy np dopiero na drugi dzień po południowa
    > sesją

    wez ty sie nie odzywaj z punktu widzenia sprzeadwcy, ustalilismy juz na
    grupie allegro spory czas temu ze sprzedajesz tak zadko ze nie bardzo
    masz prawo oceniac jak system dziala.
    Przez ostatnie dwa miesiace o jeden dzien wydluzyli przelewanie kasy.
    To oczywiscie zaobserwowales, najlepsze jak ktos kupu w nocy w piatek (z
    czwartku na piatek), kase masz poznym popoludniem w poniedzialek

    P.