  • Data: 2011-09-09 08:04:41
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 17:42, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości

    > A jak kupię w piątek, a "kasę" wyślę w poniedziałek choćby i przelewem,
    > to kiedy będziesz ją miał?

    wczesniej niz wtedy gdy zaplaci w poneidzialek przez pza

    >Każdy normalny sprzedawca woli towar sprzedać
    > i pieniądze mieć po 3 dniach, niż nie sprzedać.

    czy w ktoryms miejscu twierdzilem inaczej, czy wobec tego ze jestem
    poniekad zmuszony korzystac z allegro nie mam prawa skomentowac
    kurewskich praktyk tego serwisu ?

    > Myślisz, że podmioty bezpośrednio rozliczające sprzedaż "karcianą" (bez
    > pośrednictwa allegro) mają pieniądze tego samego dnia?

    jest jedna zasadnicza roznica, oni dokonuja swiadomego wyboru,
    ja jak mialem wybor korzystalem z platnosci allegro i z pza, problem
    polega na tym, ze
    1. ZMUSZA SIE MNIE DO KORZYSTANIA
    2. SZTUCZNIE PRZETRZYMUJE SIE KASE (ostatnio dwukrotnie wydluzali o pół
    dnia dokonanie przelewu przez co obecnie nie otrzymuje kasy dnia
    nastepnego po dokonaniu zakupu, robia to malymi kroczkami az beda
    rzeczywiscie trzymac pelne 3 dni robocze)
    3. ZABRANIA SIE JAKIEGOKOLWIEK SKOMENTOWANIA PZA NA AUKCJI
    4. OSZUKUJE SIE KUPUJACEGO MANIPULUJAC NAZWA 'ZWYKLY PRZELEW' I
    OBRAZKIEM PRZELEWU PO DOKONANIU ZAKUPU przez co wiekszosc kupujacych
    ktorzy nie sa sprzedwcami znajacymi pza chcac dokonac platnosci
    bezposrednio na moj rachunek,. placa zwyklym eliksirem na rachunek payu

    > PS. podajcie może swoje nazwy użytkowników, to pozostali zainteresowani
    > odhaczą sobie w ustawieniach allegro, których sprzedających ignorować.
    > Nie będziemy wam płacić "płatnościami allegro" i będziecie mieć święty
    > spokój i w ogóle spokój ducha, że allegro na Was nie zarabia.

    i co nie kupisz u mnie bo mi sie pza nie podoba?