  • Data: 2011-09-08 13:52:51
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 12:24, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > To teraz policz potencjalne straty jak nic nie sprzedasz. Ja np.
    > kupowałem praktycznie tylko u tych sprzedawców, którzy akceptowali kartę.
    > Płacę z allegro - to tylko dwa dni oczekiwania, wyślij komuś towar za
    > pobraniem, to na pieniądze i ze 2 tygodnie poczekasz.

    tylko ze wtedy to jego wybor, jak pza bylo dobrowolne takze
    udostepnialem, moglem tez poprisic na aukcji tych ktorym to jest
    obojetne o wplate na konto, kurestwo obecnej sytuacji polega na tym, ze
    jest przymus, zabronione jest jakiekolwiek podwazanie genialnosci pza na
    aukcji i przetrzymuja kase na koncie.
    To tak jakbys otworzyl sklep w galerii, pewnego dnia wlasciciel w Twoim
    boxie postawil by stanowisko kasowe wprowadzajac platnosci galerii
    przechodzace przez wlasne konta, gdzies tam malym druczkiem przy kasie
    napisal by ze gotowka mozesz zaplacic takze u sprzedawcy a na kasie
    ogromnymi literami platnosc w gotowce tutaj, a same pieniadze
    przekazywal sprzedawcy po (do) 3 dniach roboczych

    P.
    --
    z magazynem</a>