  • Data: 2007-11-26 13:15:30
    Temat: Re: Dni wolne po slubie
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przysługują z powodu ślubu dwa dni, ale od Ciebie zależy, kiedy z nich
    > skorzystasz - przed, po jeden przed, jeden po
    > aby z nich skorzystać, musisz napisać podanie o przydzielenie Ci dwóch
    > dni w terminie - i tu podajesz dni

    A czy nie jest przypadkiem tak, że te dni zaczynają przysługiwać dopiero
    w momencie ślubu?

    Bo jeśli tak, to aby wziąć urlop jeszcze przed ślubem, to trzeba mieć
    jeszcze niewykorzystany urlop normalny, który następnie zostanie
    "odpracowany" urlopem ślubnym.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com