  • Data: 2007-11-26 13:34:32
    Temat: Re: Dni wolne po slubie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    li-li pisze:

    > Ja też od dłuzszego już czasu poszukuje informacji, kiedy można wykorzystać
    > te dni wolne i do tej pory nic na ten tamat nie znalazłam.
    > Tajemnicy raczej zachowac się nie da, bo z tego, co kojarzę z kodeksu pracy,
    > to trzeba przedstawić dowód zawarcia związku małżeńskiego, na podstawie
    > którego te dni zostaną przydzielone.

    Rozporządzenie (a nie kodeks pracy) określa jedynie, że dwa płatne
    dni urlopu należą się w związku z zawarciem związku małżeńskiego. Faktem
    jest, że niekiedy trzeba przedstawić dowód zawarcia małżeństwa, ale nie
    wynika to bezpośrednio z przepisów. Myślę, że najlepiej dogadać się w
    tej kwestii z pracodawcą. U mnie jak ktoś brał ślub, to wolne miał przed
    ślubem (tak chciał), a i żadnego dowodu nie musiał przedstawić. Przepisy
    nie regulują tego tak dokładnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz