  • Data: 2010-02-03 01:22:41
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie sądzę. Bo nikt tego nie ma zamiaru w życie wcielać. Przypomnij sobie
    > ile razy już przy tym grzebano. Choćby w ciągu ostatnich 10 lat mniej
    > więcej 3-4 razy. Teraz niby mają w 2014 roku. Na wszelki wypadek bo
    > Mistrzostwach, bo mogłoby się okazać, ze ne byłoby z kogo zmontować
    > zabezpieczenia.

    Ech, ja coraz bardziej zaczynam się zastanawiać nad modelem
    społeczeństwa opisanym przez Heinleina - obywatelem (czyli osobą
    uprawnioną do głosowania i bycia wybieranym) może być tylko osoba, która
    przez dobrowolną, trudną i niebezpieczną służbę udowodni, że jest gotowa
    poświęcić się dla społeczeństwa. NIE dla kasy, kariery itepe ale dla
    społeczeństwa.