  • Data: 2010-02-03 05:33:06
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "marek" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hk9heb$1nqf$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    Cieszymy sie wszyscy z tej informacji :)

    > Większość bardzo niepochlebnych dla rzecznika.
    > Służba to nie to samo co praca. To raz.

    > A dwa- taka zmiana może dotyczyć tylko nowo przyjmowanych, gdyż już będący
    > w służbie mają podpisany z państwem polskim kontrakt w którym jak wół
    > widnieje MOŻLIWOŚĆ przejścia na 40% emeryturę po 15 latach służby.
    Czyli w ogole zmiana wieku emerytalnego nie powinna miec miejsca? W ogole
    idac tym tokiem myslenia to jakiekolwiek zmiany ciezko byloby wprowadzic - w
    koncu przedtem bylo tak a nie inaczej, ludzie podpisali wyimaginowane
    kontrakty z panstwem i finito...
    A zupelnie nie rozumiem czemu normalnym ludziom mozna podnosic wiek
    emerytalny do 70 a mundorowi i reszta pasozytow ma miec po 30-tce emeryture.
    W wielu zawodach nie mozna pracowac przez cale zycie do emerytury, ale
    ludzie jakos daja rade sie przekwalifikowac.
    Zmiany i tak sa niesprawiedliwe imho, bo dlaczego maja obowiazywac tylko
    nowych? W innych przypadkach jak sie podniesie wiek emerytalny to obowiazuje
    wszystkich rowno.
    >Jak to taki raj to dlaczego jest aż tyle wakatów??
    Nie wiem czy sa wakaty czy nie ma. Ale kiedys w tv byla jakas wzmianka o
    wojskowych, ze ciezko im znalesc kandydatow, gdyz maja wysokie wymagania
    wobec kandydatow (angielski, srednie wyksztalcenie minimum i costam
    jeszcze), a wiekszosc kandydatow to ludzie ze wsi po zawodowce, albo
    podstawowce - a do tego nie kazdy ma na tyle niska samoocene zeby
    dobrowolnie zgadzac sie na wykonywanie kazdego najglupszego polecenia od
    jakiegos idioty podczas gdy za niewykonanie polecenia grozi mu sad.

    Natomiast jesli chodzi o policje/wieziennictwo to jestem troche bardziej
    zorientowany i wiem ze strasznie ciezko sie dostac - trzeba miec "plecy"

    > A nowych, tych bez "przywileju" emerytalnego prawie nie będzie. Wniosek-
    > druga Somalia ;))
    Nie boj sie:) Najwyzej PUPy beda tam ludzi kierowac :-) - w sumie szkoda ze
    teraz nie kieruja ilosc "lewych" bezrobotnych drastycznie by spadla :)