  • Data: 2010-02-02 16:29:27
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus pisze:

    > Służba to nie to samo co praca. To raz.

    To akurat nie ma żadnego znaczenia. Jeśli państwo chce jakoś
    szczególnie wynagradzać mundurowych, to niech im więcej płaci, tak aby w
    wieku 35 lat mogli żyć do końca życia z oszczędności. A nie, że obiecuje
    gruszki na wierzbie wypłacane przez moje dzieci. Dobry Antek z cudzej torby?

    > A dwa- taka zmiana może dotyczyć tylko nowo przyjmowanych, gdyż już
    > będący w służbie mają podpisany z państwem polskim kontrakt w którym jak
    > wół widnieje MOŻLIWOŚĆ przejścia na 40% emeryturę po 15 latach służby.
    > Jak to taki raj to dlaczego jest aż tyle wakatów??
    > A nowych, tych bez "przywileju" emerytalnego prawie nie będzie. Wniosek-
    > druga Somalia ;))

    To by praktycznie zamykało drogę do jakiegokolwiek podwyższenia wieku
    emerytalnego, a przecież nie od dziś się mówi, że jest to konieczne.

    Zresztą proszę mi pokazać ten KONTRAKT. Podpisany.

    --
    Liwiusz