  • Data: 2007-09-24 22:39:54
    Temat: Re: Dluuuugie, ale ciekawe
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Decyzja jak sama nazwa wskazuje będzie decyzją, że podlegasz.

    Tak. Ale jeśli nie będzie tam tego elementu wykazanego o którym mówię,
    taką decyzję z łatwością skutecznie zaskarżę.

    > Teraz ping-pong jest po twojej stronie. Masz znaleźć dowody na to, że
    > nie podlegasz, aby instancja wyższa miała powody do uchylenia decyzji
    > instancji niższej.

    Nie ja tylko wskazuje że tego nie wykazano. Organ uchyla decyzję do
    ponownego rozpoznania.

    > US to nie sąd, w którym trzeba mieć dowód, żeby kogoś skazać.
    > US to system feudalny.

    Ale nad US i IS jest sąd -> jeśli nie zrobi tego IS, będzie po zawodach
    przed WSA.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/