  • Data: 2007-09-25 10:27:13
    Temat: Re: Dluuuugie, ale ciekawe
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czyli ma być skuteczne "prawo", które sam próbuje podważyć?
    > Nie zapętliłeś się aby?
    > Jeśli jego żona ma *takie samo* prawo, to niby jak może ją wyrzucić
    > (znaczy "nakazać opuszczenie")?

    Ale jak zrozumiałem, wątkotwórca chce w mieszkaniu zamieszkać. Domyślam
    się, że nie chce wyrzucić żony, tylko jej kochanka. Przepis mówi że "kto
    na żądanie osoby uprawnionej". Czyli on, jako osoba uprawniona, żąda
    opuszczenia, mimo tego że żona kochankowi może nawet i zezwala tam
    przebywać. Potem może zająć jego miejsce.

    Przyszedł mi do głowy jeszcze jedna sprawa: kiedy kończy się "włamanie",
    a zaczyna "mieszkanie"? Jak włamywacz weźmie śpiwór, szczoteczkę do
    zębów i dwie książki, to już go obejmuje ochrona posiadania?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak