  • Data: 2011-04-28 11:31:07
    Temat: Re: Długi - znowu
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 22:29:43 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > Oszuści wpadli na pomysł,
    > [...]
    > List wysłała firma windykacyjna, która kupiła dług od szkoły

    To dług istnieje czy nie?
    Bo jak można kupić coś czego nie ma?

    > Śledztwo w tej sprawie wszczęła prokuratura rejonowa w Gdyni.

    Ja to bym ścigał nie tych co wzywają "do zapłaty", tylko tych którzy
    "sprzedali" coś co nie istnieje - mówię o rzekomym długu.
    Czyli w tym przypadku - szkoła/dziekanat powinien już witać się z
    prokuratorem.
    A potem pozwy cywilne od rzekomych "dłużników".