  • Data: 2007-10-25 14:25:33
    Temat: Re: Dług w Allegro :)
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > OK, do sedna:
    > - dług istnieje nie z mojej winy

    Generalnie dług istnieje z Twojej winy. Twoim obowiązkiem jest bowiem
    spłacić należność, jeśli nie da się kartą, to przelewem, przekazem, na
    poczcie itp.

    > - odsetki naliczane są nie z mojej winy

    Jw. - z Twojej winy.

    > - wielokrotnie chciałem ten dług spłacić

    I w czym problem? Może faktycznie zawiodła karta kredytowa bez winy
    allegro?

    > - wielokrotnie prosiłem o umożliwienie mi tego

    Masz wiele możliwości zapłaty.

    > - samo Allegro chwali się, że można to zrobić płacąc Visą (jak widać nie
    > każdą) - a moją odrzucają bez podania przyczyny

    Podejrzewam że to nie allegro odrzuca, tylko polcard lub podobny system.

    > - intrum cośtam można zapłacić tylko przelewem

    Co do zasady możesz zapłacić też przkazem.

    > - wygląda na to, że obie firmy nie chcą odebrać tych pieniędzy

    Chcą, tyle że obie firmy stosują standardowe procedury, które raz na
    10 000 razy się nie sprawdzają.

    > Pytania zasadnicze:
    > - jak/co/komu mam napisać, żeby w końcu dali mi spokój,

    Jeśli od allegro dostałeś informacje oficjalną (podpisaną), że
    sprzedali Twój dług innej firmie, zapłać innej firmie. Jeśli takiej
    informacji nie otrzymałeś - zapłać allegro w inny możliwy sposób niż
    kartą kredytową.

    > albo
    > - opieprzyli eCard na tyle skutecznie, żeby zaczął z powrotem akceptować tą
    > kartę?

    Możesz opieprzyć, ale to nie wina allegro i nie możesz się tym
    tłumaczyć przed tą firmą.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz