  • Data: 2007-10-26 06:35:43
    Temat: Re: Dług w Allegro :)
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:a4ky2fbtbl0y.1af5vywkpnll5.dlg@40tude.net...

    > Pytania zasadnicze:
    > - jak/co/komu mam napisać, żeby w końcu dali mi spokój,
    > albo
    > - opieprzyli eCard na tyle skutecznie, żeby zaczął z powrotem akceptować
    > tą kartę?

    Najlepiej opieprz ich też za to, że pada deszcz.
    Jeśli karta, którą posiadasz nie działa to zwróć się do swojego banku, który
    ją wystawił.
    Allegro ma prawo domagać się pieniędzy, które się należą, a których nie
    otrzymało.
    eCard to firma, która nie odpowiada za to czy klient ma dobrą kartę czy nie.
    To tylko interfejs, który umożliwia sprawdzenie tego w banku i przekazanie
    płatności.

    --
    Paweł