  • Data: 2007-10-25 18:00:03
    Temat: Re: Dług w Allegro :)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com wrote:

    > to raczej wyglada tak ze to Ty nie docierasz na spotkanie bo za kazdym
    > razem cos Ci wypada.
    >
    > Allegro nie ucieka przed Toba, nie znika w magiczny sposob.

    Jescze inaczej :) : pożyczasz od p. Mariana 100zł , i umawiasz się że możesz
    oddać panu Zenkowi (znajomemu pożyczkodawcy) który mieszka znacznie bliżej.

    Jednak p. Zenek uparcie nie przyjmuje kasy "bo źle ci z oczu patrzy".

    Czy w związku z tym jesteś zobowiązany do tego żeby zainwestować w bilet
    autobusowy i ileśtam czasu (powiedzmy że pan Marian mieszka w innym mieście
    a pan Zenek 2 klatki dalej) żeby oddać panu Marianowi?

    Czy też jesteś zobowiązany do oddania panu Zenkowi - bo tak się umówiliście
    z panem Marianem?

    p. m.