  • Data: 2007-10-25 14:19:03
    Temat: Dług w Allegro :)
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Allegro naliczyło mi 49 zł opłaty za wystawianie aukcji. To było jakieś 3
    miesiące temu. Próbowałem zapłacić kartą VISA, wielokrotnie, niestety za
    każdym razem eCard odrzuca mi kartę. Jest to o tyle dziwne, że w
    przeszłości wielokrotnie tą właśnie kartą regulowałem dług w Allegro.

    Wielokrotnie monitowałem Allegro, że istnieje taki problem. Nie odpisywali.

    Problem tkwi w tym, że od jakiegoś czasu wszystkie moje zarobki pobieram w
    gotówce, oba konta są puste, polska karta VISA jest pusta, a karta którą
    chce zapłacić (i mam na niej kase) jest wydana przez zagraniczny bank, do
    konta z którego nie można robić przelewów na zewnątrz. Chcąc uregulować
    dług przez przelew w banku/na poczcie dopłacę 3-5-10 zł za usługę, a tego
    nei chcę.

    Sprzedali mój dług Intrum Justitia i ta śmieszna firma domaga się teraz 51
    zł (niby doliczyli odsetki). Na mojego maila z opisem całej sytuacji
    odpisali mi jakąś standardową formułkę, która w ogóle ma się nijak do całej
    sprawy. A dziś jakiś babsztyl od nich dzwonił do mnie i straszył mnie, że
    "jak nie zapłacę, to sprawa pójdzie dalej" ("a niech idzie",
    odpowiedziałem).

    OK, do sedna:
    - dług istnieje nie z mojej winy
    - odsetki naliczane są nie z mojej winy
    - wielokrotnie chciałem ten dług spłacić
    - wielokrotnie prosiłem o umożliwienie mi tego
    - samo Allegro chwali się, że można to zrobić płacąc Visą (jak widać nie
    każdą) - a moją odrzucają bez podania przyczyny
    - intrum cośtam można zapłacić tylko przelewem
    - wygląda na to, że obie firmy nie chcą odebrać tych pieniędzy

    Pytania zasadnicze:
    - jak/co/komu mam napisać, żeby w końcu dali mi spokój,
    albo
    - opieprzyli eCard na tyle skutecznie, żeby zaczął z powrotem akceptować tą
    kartę?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl