  • Data: 2010-04-08 04:35:39
    Temat: Re: Dług od osoby prywatnej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Wostal wrote:
    > Sprawa wygląda tak, że 5 miesięcy temu osobie prywatnej pożyczyłem pewną
    > sumę pieniędzy (dla mnie dość sporą), którą ona w miesięcznych ratach miała
    > mi spłacać, czego nie robi, a do tego unika mnie.
    > Niestety, ufałem temu człowiekowi i prócz umowy ustnej, na którą mam
    > światka, nic niema.
    > Pieniądze te przelałem z mojego prywatnego konta, na konto osoby, której
    > pieniądze pożyczyłem, wpisując w tytule wpłaty "Pożyczka"

    no i wystarczy.
    lepszy dokument niz bankowy ciezko znalezc.

    swiadek to tylko na dodatek, ewentualnie, zeby potwierdzic do kiedy to
    cos mailo byc splacone, bo z przelewu bankowego nie widac, ze
    umowilisicei sie na 5 miesiecy, a nie na 3 lata.

    .
    > Czy ktoś może poradzić jakiś szybki sposób i jak zabrać się do odzyskiwania
    > pieniędzy?

    pisemko do dluznika w ktorym napisz to co bylo zawarte ustnie,
    ze zgodnie z umowa ustna zawarta w dniu... o pozyczke na kwote xxxx
    ktorej termin splaty przypadal na ... wzywasz do splaty zobowiazania w
    terminie 14 dni.

    Bedziesz mial wyprodukowany papierek, tego co bylo ustne.

    potem pozostaje ci do sadu i do komornika.