  • Data: 2006-03-31 12:48:01
    Temat: Re: Dług i ucieczka męża za granic
    Od: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org> szukaj wiadomości tego autora

    news:e0itvm$ijl$1@inews.gazeta.pl...

    > I ta zmiana zaszła z godziny na godzinę - normalnie nie było czasu na
    > reakcję.

    pieprzenie kotka zapomoca mlotka.

    Moja corka zaczela miec problemy z alkoholem. U nas w rodzinie nikt go nie
    naduzywa. Najpierw probowalam reagowac ale w pewnym moemmcie zdalam sobie
    sprawe ze problem mnie przerasta * tak wiem, jestem nieodpowiedzialna
    gowniara co nie umie wychowac wlasnego dziecka) wiec zglowilam sie po pomoc
    najpierw do wychowawcy, potem do dyrektora szkoly. Jedyne co uslyszalam
    to"no trzeba ja pilnowac i rozmawiac " to wiem, robie tak od jakiegos czasu,
    ale nie skutkuje. poszlam wiec do poradni psychologiczno pedagogicznej i co?
    tam panie stwierdzily ze jestem zla matka bo nie pozwalam dziecku wpac u
    kolezanki. NIKT z osob bardziej doswiadczonych i majacych przygotowanie
    pedagogiczne nie chcialmi pomoc. Celowo mowie nie chcial, bo wiem ze
    potrafil.. dopiero jak dziecko trafilo do szpitala okazalo sie ze jednak sa
    sposoby zeby jej pomoc.. tyle ze malo nie przyplacila tego zyciem..

    tak wiec drogi kolego, nie tylko ridzice sa winni choc oczywiscie to glownie
    na nich spoczywa obowiazek...
    a z drugiej strony.. proponuje obejrzec film "ze zycie ma sens"...

    Easy