  • Data: 2006-04-01 09:53:01
    Temat: Re: Dług i ucieczka męża za granic
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie chodzi o winę, tylko o pokrewieństwo. Twierdzisz, że opieka nad
    > wnukami to coś nienormalnego i nie akceptowalnego?

    Myślę, że jeżeli dziadkowie chcą to sami pomogą a ja raczem mam na myśli
    patologiczną sytuację, gdy matka zabiera dziecko, uniemożliwia kontakty z
    rodziną męża i nawet nie poprosi o pieniążki o dziadków tylko od razu idzie
    do sądu. Są oczywiście i odwrotne sytuacje kiedy cała rodzinka ojca jest
    taka jak on sam wtedy zasądzenie alimentów jest jak najbardziej ok. Prosze
    popatrzeć na posty w tej grupie dot. zasądzania alimentów od dziadków.
    Kobiety, które o to pytają nie są zainteresowane utrzymywaniem więzi
    rodzinnych między swoim dzieckiem a dziadkami tylko chca kasę. Podejrzewam,
    że nawet nie rozmawiały z dziadkami o tej sprawie bo ograniczją kontakty
    dziecka z dziadkami i wiedza, że dobrowolnie dziadkowie pieniążków nie
    dadzą. Ja osobiście nie mam takich problemów i nie płace żadnych alimentów
    ale trochę bulwersuje mnie nasze orzecznictwo traktujące ojca jako gorszą
    część rodziny i kobiety, które wykorzystują alimenty jako sposób na życie.
    Wielu "ojców" płaci mimo , że nie są biologicznymi tatusiami a płacą np.
    tylko dlatego, że sąd nie dopuścił dowodu w postaci badania DNA. Przecież to
    jest skandal. Mamusie oczywiście biora taką łatwą kasę bez żadnych skrupułów
    więc jak widzisz są rzeczy usankcjonowane prawnie ale naganne moralnie.
    --
    PZDR
    Mroczny Daro