  • Data: 2006-03-31 18:44:20
    Temat: Re: Dług i ucieczka męża za granic
    Od: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org> szukaj wiadomości tego autora

    news:e0jilo$p4g$2@inews.gazeta.pl...
    > Easy napisał(a):
    > NIKT z osob
    >
    > Ale w końcu jej pomogłaś, prawda? A mogłaś machnąć ręką, bo przecież
    > tyle dzieci pije i nikt się tym nie przejmuje.
    no tak.. ale mnie chodzilo o to, ze gdyby ktoras z instytucji powolanych do
    tego pofatygowala sie i zechciala mi POMOC a nie zalatwic za mnie sprawe to
    nie musialo by dojsc do groznej sytuacji. a ze sie nie przejmuje.. byc moze,
    ale to moje dziecko. i ja jestem z tych ktorzy uwazaja ze najwiekszy
    obowiazek spoczywa na rodzicach i tu sie nic nie zmienia.. ale nie "tylko" a
    "przede wszystkim"

    > Koleżanko:-)
    upps, nick mnie zmylil. sorki ;)

    > A ja przeczytać ksiażkę "Zanim będzie za późno"

    A nie omieszkam... ;)

    Easy