  • Data: 2007-10-25 13:23:58
    Temat: Re: Dług. Jakie postępowanie uproszczone czy nakazowe....
    Od: "Andrzej" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak, koszty wg norm przepisanych zawierają w sobie koszty
    > pełnomocnictwa. Jeśli jednak będziesz reprezentowany przez pełnomocnika
    > (domyślam się, że adwokata), to zadawanie tutaj pytań jest chyba
    > bezcelowe, w ramach wynagrodzenia napisze on przecież pozew :)

    Właśnie to ja będe tym pełnomocnikiem :) gdyż zobowiązanie należne jest
    mojemu bratu. Ponieważ jest on kierowcą i właściwie nigdy go nie ma w domu,
    a ja w chwili obecnej mam trochę czasu więc chciałbym go reprezentować, aby
    wreszcie załatwić tę sprawe. Miałbym więc odnośnie pełnomocnictwa kilka
    pytań:
    1/czy wogóle ja mogę brata reprezentować /czy musi być to koniecznie
    adwokat/?
    2/jakie formalności muszę dopełnić by być pełnomocnikiem brata oraz ile to
    może kosztować?
    3/czy jako pełnomocnik mogę być także wskazany do odbioru tych pieniędzy /w
    razie wygranej oczywiscie/ np. podając wtedy w pełnomocnictwie iż to ze mną
    należy uregulować dług?

    We wzorze pozwu widze takie coś "Powód wnosi o
    -przeprowadzenie rozprawy pod nieobecność powoda" ale pełnomocnik powinien
    być na rozprawie, czy nawet to nie jest konieczne?

    Bardzo serdecznie dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam!