  • Data: 2010-04-13 21:11:27
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    qnick pisze:

    > Zawieszenie sprawdza się na szarpaku i nie ważne czy to samochód czy
    > motor lub motorower po prostu jest inna metoda. Hamulce sprawdza się na
    > rolkach a w zasadzie na jednej rolce. Jak właściciel nie zgodzi się na
    > próbę drogową to dostaje negatywny wynik bo mam prawo jako diagnosta
    > przeprowadzić próbę drogową :)

    Pierwszy problem jest taki, że przy takim podejściu jako ten jeden
    sprawiedliwy pewnie szybko zostaniesz bez pracy. Bo właściciele tych
    pojazdów dyskutować nie będą, tylko pojadą tam gdzie im to ktoś
    zarejestruje.
    Tu przydałby się raczej system eliminowania nierzetelnych SKP, bo akurat
    w tego typu przypadkach prawa rynku nie działają.

    Druga sprawa to to, że motorower na przegląd może przyjeżdżać absolutnie
    fabrycznie zdławiony. Bo to jest albo jakiś demontowalna zwężka na
    wydechu, odpowiedniej wielkości koło zębate przekładni łańcuchowej, albo
    zmiana ustawień elektroniki. Tak czy siak w krótkim czasie można to
    przestawiać w jedną albo w drugą.