  • Data: 2022-12-19 21:16:16
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2022 o 17:21, Shrek pisze:

    > Jak dla mnie jeśli było by ich więcej to tym bardziej powinien hamować.
    > Znaczy tak czy inaczej powinien...

    Na pewno nie powinien jechać tam 80 km/h i w tym kontekście powinien był
    oczywiście hamować. Natomiast co to ma do rzeczy w kontekście
    potrącenia? Pieszemu nadal nie wolno było wejść pod nadjeżdżający
    pojazd. I gdyby ów pojazd uderzył pieszego przodem, to można by zacząć
    rozważać, czy pieszy mógł się spodziewać, że jedzie aż tak szybko.

    Ale w sytuacji, gdy pojazd znajduje się tuż przed przejściem nie ma
    znaczenia, czy jedzie 80 km/h, czy 30 km/h. Z żadnej z tych prędkości by
    się i tak nie zatrzymał.

    --
    Robert Tomasik