  • Data: 2022-12-15 23:19:41
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2022 o 16:58, J.F pisze:
    > Jeszcze jedna kwestia - pojazdy jadące z przeciwka mogly zaslonic
    > jego wchodzenie pieszego na wysepke.
    > Ale przy takim powolnym dziadku, to raczej nie powinny.
    > Byla godzina 17-ta 2 lutego, to mogl miec.
    > Ale chyba latarnie swiecily.

    Nie znamy okoliczności, toteż samej winy pieszego / kierującego w ogóle
    bym nie roztrząsał. Równie dobrze kierujący widząc powoli idącego
    mężczyznę uznał, że jego zamysłem jest przepuszczenie pojazdu. Ja w
    takich wypadkach nei podchodzę do krawężnika, albo obracam się plecami
    do przejścia, by kierujący miał pewność, co do moich zamiarów. Bo jak
    spaceruję, to czasem nie chcę wymuszać zatrzymania samochodu. Zwłaszcza
    w nocy, gdy jest ich mało i spokojnie mogę za nim przejść.

    Mnie zaintrygował pomysł z wykazaniem, że prędkość przekroczona nie
    miała znaczenia.

    --
    Robert Tomasik