  • Data: 2022-12-16 06:30:56
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym, że jak wykazałem obliczeniami

    Problem w tym, że obliczeniami z założeniem z dupy.

    > kto wprowadził takie
    > unormowanie prawne, że żadna prędkość nie gwarantuje, że nie najedziesz
    > pieszego.

    Oczywiście, że istnieje taka prędkość. 0 km/h.
    Na przejściu dla pieszych masz spodziewać się przechodzącego pieszego.
    Masz jechać z taką prędkością, że w razie pieszego na przejściu masz
    mieć 0 km/h przed przejściem. Wtedy masz gwarancję, że nie najedziesz
    pieszego.
    A jak nie widzisz pieszego przed przejściem, to idź do lekarza od oczu.
    A jak widzisz, ale masz problem z ocenieniem, czy pieszy ma zamiar wejść
    na przejście, czy tylko stoi, to jedź przed przejściem z prędkością 0
    km/h tak długo, aż uda ci się ocenić, czy przechodzi, czy nie przechodzi.
    Jak już podejmiesz decyzję, że jednak przejeżdżasz przez przejście dla
    pieszych, to zamiar przejechania przez przejście zasygnalizuj pieszemu
    wystawiając rękę za okno.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr