  • Data: 2022-12-12 08:29:34
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście masz rację, z tym, że nei do końca rozumiem, co to ma do
    > rzeczy i czemu postanowiłeś się tą konstatacją podzielić ze światem.
    > Ktoś twierdzi inaczej?

    Przypomnę cytat, być może rzuci jakieś światło na przyczynę mojej
    wypowiedzi:
    "Stał się ofiarą niezbyt mądrej zmiany przepisów, która sugeruje, ze
    pieszy wchodząc na przejście ma pierwszeństwo".

    > I tu też nie zgodę się z Tobą.

    Wolno Ci, mamy swobodę (póki co) wypowiedzi.
    Zatem możesz twierdzić, że piesi dostali pierwszeństwo na przejściu
    dopiero przed rokiem. :D

    > Nadal pieszemu nei wolno wchodzić przed
    > pojazd.

    Aha. Słowo "nadal" oznacza zmianę?
    To bardzo duża zmiana chyba musi być...

    > Tylko zrobiono przeciwną kampanię medialną i kilka osób musi
    > jeszcze spektakularnie poświecić swoje życie albo zdrowie, by to wróciło
    > do normy.

    Żeby wróciło do normy?
    Do jakiej normy?
    Dla mnie zawsze normą było stosowanie się do przepisów zawartych w
    prawie o ruchu drogowym. I zawsze jeżdżą zgodnie z przepisami, nie
    stosuję się tylko do idiotycznych ograniczeń prędkości.

    --
    -
    Akarm