  • Data: 2024-09-22 09:50:16
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro oni już są to nie masz jak ich już nie wpuścić.

    Są bo ich tu wpuszczamy. I dyskusja de facto jest o to czy wpuszczać dalej.

    > Obowiązek pracy to nie ma być prowadzenie do tej pracy pod karabinem, a
    > podjęcie zatrudnienia ma być warunkiem np. prawa pobytu.

    To będzie jak ze studiami. Są uczelnie gdzie są sami obcokrajowcy;)
    Zresztą - jak sobie wyobrażasz deportację powiedzmy miliona osób?

    > I podstawowej siły roboczej.

    Inżynierów i lekarzy bardziej:P

    > Tym bardziej praca jako warunek podstawowy wydaje się konieczna.

    NIe tyle konieczna, co jest to jedno z rozwiązań. W krajach mniej
    zamordystycznych ciężkie do wyegzekwowania. Wyobraź sobie że taki biedny
    mieszkaniec afryki zachorował i nie może już pracować - i co w samolot i
    spierdalać? Cały czas pytam - a co jakby ich po prostu tu nie sporowadzać?

    > Bo EU ma w niektórych dziedzinach skrupuły, których mieć nie powinna.

    To znów - prościej nie wpuszczać. Nie wiem skąd podejście że mamy
    obowiązek przyjmować migrantów ekonomicznych, ale ktoś kto za tym stoi
    zrobił bardzo "dobrą" robotę.

    > Pomagać trzeba, ale nie na żywioł i nie znaczącym koszte obywateli.

    Uuuu....

    > I myślisz, że na socjalu też byś tak myślał? :)

    Nie - ale mam ile potrzebuję i to że są ludzie co mają więcej jakoś nie
    powoduje że chce mi się "robić" więcej żeby to samo osiągnąć -
    osiągnąłem ile mi trzeba i teraz chcę mieć czas żeby się tym cieszyć.
    Jak masz zabezpieczone swój wymagany poziom potrzeb, to dochodzisz do
    wniosku że najcenniejszym zasobem jest czas. Jakby tak nie trzeba go
    tracić w gównopracy tylko by ci płacili co miesiąc na konto pomyślał
    migrant:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!