  • Data: 2024-09-23 07:50:54
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-09-2024 o 18:44, Shrek napisał:

    > Nie do końca - przeciw wietnamczykom też wielkiego nie ma. Wiemy że mają
    > swoje mafie, ale to sprawa państwa i jego służb, a jakoś nie zdarza się
    > zbyt często żeby Wietnamiec kogoś losowego zgwałcił, nożem potraktował
    > czy po prostu wpierdol spuścił całą zgrają. Więc nie tacy rasisci z nas.
    > Powiem więcej - nie przepadam za Romami czy Żydami, ale wcale nie z
    > powodu ich koloru skóry czy kształtu nosa. Więc rasista ze mnie czy nie?

    Ja mam większy problem, ponieważ koleguję się z osobami z religii
    żydowskiej i nie mam nic do nich. Nie podoba mi się za to postępowanie
    wielu innych osób, okazało się, że też są żydami (niektórych nawet nie
    przypuszczałem, że są, to okazało się później). Więc problem jest
    większy, bo po prostu jak popatrzę, to ci źli ludzie są tam moim zdaniem
    nadreprezentowani, ale z drugiej strony przez wzgląd na tych z którymi
    utrzymuję dobre stosunki nie oceniałbym wszystkich tak samo.

    --
    https://kaczus.ppa.pl