  • Data: 2024-09-14 10:29:33
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-09-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Rasizm to pogląd. Fakty to fakty. Jeśli fakt jest rasistowski... to kto
    > jest rasistą?

    Intencja informowania o tych faktach może jak najbardziej wynikać z
    przesłanek rasistowskich.

    > Przez niechęć do robienia na siłę burdelu w kraju, w którym żyję. Ma to
    > uzasadnienie inne niż rasistowskie. Tak samo generanie nie darzę
    > sympatią dresiarzy - chciałbyś żeby do twojej dzielnicy zaczęli
    > sprowadzać się dresiarze?

    Nie mam nic przeciwko o ile władze dzielnicy będą w stanie ich
    skutecznie zintegrować.

    > Pewnie dlatego że czechosłowacy nie robią generalnie wokól siebie
    > burdelu. Choć jest slaby punkt tego pytania bo mam obawy że mogłaby się
    > pojawić pewna specyficzna grupa czechosłowaków z akordeonami. Jak to się
    > kończy to widać na przykładzie (uwaga bardzo rasistowski fakt!;))
    > "dystryktu IX" w Koszycach. Więc jeśli niechęć do tego typu zjawisk jest

    Jo, słynny Lunik.

    > obecnie rasizmem, to trudno - mogę być rasistą - jestem już komuchem,
    > lewakiem, konfiarzem, antysemitą, płaskoziemcem - jedna więcej
    > "sprawność" nie zaszkodzi;)

    Po prostu to też trochę zależy czemu dana rzecz ma służyć. Link jest
    bardziej pomiędzy warunkami w których żyje ta immigracja, nie samą
    immigracją, więc zamiast szukać winnych w postaci immigrantów nie lepiej
    szukać rozwiązań bez napuszczania społeczeństwa na tych immigrantów?

    --
    Marcin