  • Data: 2003-02-27 11:07:32
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Alek" [...]
    > Jak się ma komputer i się jest "statystycznym (wcale nie przygłupim)"
    [chyba
    > jednak przygłupim :(], to trzeba poświęcić trochę czasu i ewentualnie kasy
    > na naukę o zagrożeniach i zabezpieczeniach. To tak jakbyś chciała
    prowadzić
    > samochód bez ukończonego kursu (bez nabycia pewnych umiejętności), lub
    > przynajmniej krótkich lekcji via dziadek lub tato. Po prostu coś
    > rozwalisz... najpewniej skrzynię biegów ;).

    Wie Pan, przypomina mi to takie tlumaczenie:

    "Sam jestes winen, ze cie okradli, bo zal ci bylo pieniedzy na porzadny
    zamek"

    Owszem, w pewnym sensie tak, ael to nie czyni z wlamywacza osoby NIEWINNEJ.

    > Zastrzegam, że przy prowadzeniu samochodu odróżniam "posiadanie
    > umiejętności" (przynajmniej podstawowych) od "posiadania papierka".

    W pewnym sensie winny jest ten, kto dalsie oszukac, nie zachowal
    ostroznosci...
    Ale oszust pozostaje oszustem.

    Boguslaw