  • Data: 2003-02-27 12:06:04
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Muran napisał:
    > Rozumiem, że usługa 0-700 jako taka nie wzbudza w Tobie najmniejszego
    > negatywnego wrażenia?

    Nie. A płacenie papierowymi pieniędzmi u Ciebie wzbudza negatywne
    wrażenie? Bo samo 0700 to po prostu sposób płatności.

    > Twoim zdaniem jest wszystko w porządku, że wykorzystuje się zwykłych (nie
    > obeznanych z setkami szczegółów technicznych) ludzi do robienia kasy drogą
    > oszustwa?

    drogą oszustwa? To podaj firmy do sądu i udowodnij to oszustwo. A jak
    nie, to nie pisz takich rzeczy.

    > Czy nie wydaje Ci się, że okienko pop-up to troszeczkę za mało do wyrażenia
    > zgody na zainstalowanie programu, dzięki któremu się najzwyczajniej w
    > świecie kradnie?

    kto kradnie? gdzie?
    kradzież to przestępstwo, złóż zawiadomienie na policji

    > Czy uważasz, że zupełnie w porządku jest pobierać pieniądze za zablokowanie
    > połączeń?

    Tu akurat TPSA dyktuje warunki - ale te 3 zł za zablokowanie połączenia
    z 0700 to nie tak dużo...

    > Czy naprawdę przepełnia Cię radość na myśl, że operator dominujący, który
    > świadczy usługi audiotekstowe zarabia na nich ca. 40% i KAŻE SOBIE PŁACIĆ
    > za chęć NIE KORZYSTANIA z tych usług?

    oczywiście, że nie. Sam chętnie bym zrezygnował z TPSA bo notorycznie są
    jakieś problemy z linią telefoniczną. Ale nie mam w pobliżu innego
    operatora. To co mam zrobić? Telefon w domu jest mi potrzebny.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl