    From: "Maciej Muran" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Thu, 27 Feb 2003 09:47:31 +0100

    scream wrote:

    > najpierw uruchom dialer i zobacz jak to wygląda, a potem pisz.

    Rozumiem, że usługa 0-700 jako taka nie wzbudza w Tobie najmniejszego
    negatywnego wrażenia?
    Twoim zdaniem jest wszystko w porządku, że wykorzystuje się zwykłych (nie
    obeznanych z setkami szczegółów technicznych) ludzi do robienia kasy drogą
    oszustwa?
    Czy nie wydaje Ci się, że okienko pop-up to troszeczkę za mało do wyrażenia
    zgody na zainstalowanie programu, dzięki któremu się najzwyczajniej w
    świecie kradnie?
    Czy uważasz, że zupełnie w porządku jest pobierać pieniądze za zablokowanie
    połączeń?
    Czy naprawdę przepełnia Cię radość na myśl, że operator dominujący, który
    świadczy usługi audiotekstowe zarabia na nich ca. 40% i KAŻE SOBIE PŁACIĆ
    za chęć NIE KORZYSTANIA z tych usług?

    Zawsze myślałem, że chorobę tępić się powinno w zarodku, likwidować jej
    przyczyny a nie tylko objawy. Ale jak widać zawsze znajdzie się tłumek,
    który zamiast spojrzeć co tak naprawdę złe, woli na wstępie zakrzyknąć
    'spadaj windziarzu!'
    Chyba jasne jest, że winien wyłudzenia nie jest system operacyjny podatny na
    oszustwo, tylko winny jest system, który na oszustwie pozwala zarabiać
    pieniądze...

    --
    M.M.