  • Data: 2004-11-17 08:40:40
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Takie zabezpieczenie nie jest dla mnie żadnym zabezpieczeniem. Jest po
    > prostu chore. Po to blokuję połaczenia, żeby były zablokowane i żeby
    > nikt bez mojej zgody ich nie anulował. A co z gówniarzami,którzy
    > włączają sie w piwnicy i doładowuja sobie POPy??

    > A poza tym pojawiły sie dialery łączące z Wyspami Św. Tomasza i
    > Książęcą, Wyspami Cooka oraz Tuvalu. Blokujemy? Automagicznie?

    > Wczoraj widziałem pseudodialer (bo trzeba go było ręcznie uruchomić)
    > łączący z numerem komórkowym w Estonii. Pewnie zaraz wyewoluuje na w
    > pełni automatyczny. I jak? Blokujemy Estonię????

> [...]

    Ok. Dales mi do myslenia. Napewno wolabym zebys nie naduzywal slowa
    ubezwlasnowolnienie... Tak na szybko przychodzi mi do glowy jedno
    tylko rozwiazanie - chcesz korzystac z komutowanego dostepu do
    Internetu? Prosze bardzo, zapraszamy do BOA, gdzie podpiszesz stosowna
    umowe oraz dostaniesz modem, ktory ma sprzetowe rozwiazania pozwalajace
    wybrac jeden tylko numer telefonu... ;)

    j.