  • Data: 2004-11-17 07:43:12
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik januszek napisał:
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Nie przesadzaj. Telefon do BOA i zlozenie slownej dyspozycji odblokowania
    > 070x nie jest zadna forma ubezwlasnowolnienia...

    Takie zabezpieczenie nie jest dla mnie żadnym zabezpieczeniem. Jest po
    prostu chore. Po to blokuję połaczenia, żeby były zablokowane i żeby
    nikt bez mojej zgody ich nie anulował. A co z gówniarzami,którzy
    włączają sie w piwnicy i doładowuja sobie POPy??

    A poza tym pojawiły sie dialery łączące z Wyspami Św. Tomasza i
    Książęcą, Wyspami Cooka oraz Tuvalu. Blokujemy? Automagicznie?

    Wczoraj widziałem pseudodialer (bo trzeba go było ręcznie uruchomić)
    łączący z numerem komórkowym w Estonii. Pewnie zaraz wyewoluuje na w
    pełni automatyczny. I jak? Blokujemy Estonię????

    Powtarzam pytanie - jaki jest akceptowalny poziom ubezwłasnowolnienia
    pełnoletniego obywatela teoretycznie korzystającego z pełni praw
    obywatelskich??

    M.