  • Data: 2004-11-17 01:12:51
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rymasz napisał:

    > Tutaj - dzialanie majace na celu podniesienie poziomu szacunku dla marki ;)

    Żartujesz, prawda?

    > Pewnie, ze tak, ale unikneloby sie krzywdzenia nieswiadomych ludzi poprzez
    > a) wspomniany wczesniej wybor przy podpisywaniu umowy,
    > b) domyslne wylaczenie.

    To określ, jaki powinien byc poziom ubezwłasnowolnienia Polaka. Tylko
    0700? A co z połaczeniami na Wyspę Cooka? Też? A do Niemiec? Komórki??

    Na samych lokalnych mozna miesięcznie wykręcić przynajmniej 4 tysiące
    zł. A na połaczeniach z biurem numerów jeszcze więcej...

    > Kto chce i ma taka potrzebe to, korzysta po zgloszeniu checi do operatora.
    > Nikt nikomu nie zabrania. Regulacje byc powinny, bo "przedsiebiorcy" sie
    > ciesza,
    > zerujac na niewiedzy/nieswiadomosci/glupocie ludzi, a dla ludzi to tylko
    > problemy,
    > a czasami tragedie.

    Analogią jest obowiązek podawnaia oprocentowania przy ofertach kredytu.
    I stad wiemy, że na ulotce reklamującej kredyt ZERO procent malutkimi
    literkami jest napisane "rzeczywisty koszt kredytu 43,5 % w skali roku".
    I co? Nadal w gazetach typu fuckt czy se mozesz przeczytać o emerytkach
    czy bezrobotnych ktorzy musza płacić za takie kredyty. Kolejna ustawa o
    lichwie?? A następnym krokiem bedzie ustawa o oddychaniu i pierdzeniu....

    Pamiętaj o jednym - za praktycznie każde ograniczenie wolności
    gospodarczej płaci konsument. Wcale sie nie upieram, że usługa premium
    rate jest niezbędna dla istnienia narodu, ale jest liczący sie procent
    mniej czy bardziej dorosłej ludności RP, który z nich korzysta.

    Pamiętasz początek lat '90? Reklamy w tiwi - 0011 505 515 525 ? Zadzwoń
    teraz? :-) Z tych rozmów pieniążki przepływały nam ( w sensie państwa)
    koło nosa i w końcu zagospodarowliśmy ten rynek ;-) To tak samo, jak z
    alkoholem i papierosami. Wszyscy wiedzą, ze jest to bardzo szkodliwe
    społecznie, ale najwiecej na tym zarabia mityczny budżet. Mimo tego, ze
    na butelce nie ma napisów, ze alkohol zabija i że jest niebezpieczny dla
    kobiet w ciąży i kierowców...

    Pracuje w takich sferach, że mam dostęp do listow tzw. pokrzywdzonych.
    "Coś tam podpisałam, a oni teraz za to chca pieniądze...Dlaczego? Mam
    rente utrzymumję bezrobotnego męza". i tak dalej i tak dalej.

    Owszem, są ewidentne kanty, przekręty. Ale jaki myślący człowiek
    uwierzy, że jeżeli wpłaci 20 zł, to za miesiąc dostanie 200? Skąd?

    "Na ogłoszeniu o prace był numer 0 70 8xx xxxx. Zadzwoniłam i okazało
    się, że musze teraz zapłacić prawie 100 zł". Z jednej strony kant, bo
    mylący format numeru, z drugiej strony na tym samym ogłoszeniu było
    napisane opłata 4,22 zł/min.

    Z drugiej strony podczas podczas prac nad obecna ustawa prawo
    telekomunikacyjne doszło do ciekawej zagrywki. Posłowie znienacka wpadli
    na pomysł, aby dostęp do usług premium rate był możliwy jedynie po
    podpisaniu umowy. I mimo, że znam troszke swiatek operatorów, byłem
    zaszokowany zgodną jednogłośna postawą "nie!". Zapis w końcu nie
    przeszedł, oprócz posłów głos zabrali m.in. Konferedacja Pracodwawców
    Prywatnych (!) i parę innych organizacji.

    > Zawsze jakies wyjscie. Konkluzja ostateczna: "stale lacze" i wszystko co sie
    > da na abonament/ryczalt, a nie jednostki taryfikacyjne ;)

    W te stronę dążymy. ALe i tak za wizyty na strnach XXX jakoś trzeba
    będzie płacić ;-)

    M.