  • Data: 2004-11-19 12:47:28
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@o...pl pisze:

    > Powyższe dotyczy KAŻDEGO numeru telefonicznego

    Nie.

    Jesli ty dzwonisz do kolegi i mozesz przez numer zwylky i premium nie
    zadzwonisz przez "premium", jesli nie beziesz chcial czegos
    innegoniz"polaczenie"

    > To również dotyczy KAŻDEGO połączenia telefonicznego, które wychodzi poza
    > sieć TP.

    nie..

    Chodzi o tego ktorzy jest "na drugim koncu polaczenia"

    TP SA wygodnie jest tak sie tlumaczyc, ale to NIE TO SAMO

    > Jeśli dzwonisz np. do Niemiec, do abonenta ABC Telekom, to TP
    > musi ZAPŁACIĆ za tranzyt i zakończenie tego połączenia pośrednikowi, przez
    > którego wpuszcza ruch do sieci niemieckiej, a on się już rozliczy z ABC
    > Telekom, któremu musi zapłacić za zakończenie połączenia w jego sieci.

    Ale ow Telecom juz nieplaci "temu po drugiej stronie kabla".
    Tak wiec i TO SA i ABC Telekom WSPOLNIE swiadcza usluge "zestawienia
    polaczenia"

    > Dla abonenta TP jest NIEISTOTNE, kto i ile zarabia na połączeniu, za które
    > on (abonent) płaci swojemu operatorowi (czyli TP) stawkę okresloną w

    Ale istotne jest czy za posrednictwem operatora oplaca za to co UZYSKUJE od
    abonenta po drugiej stronie kabla, czy nie.

    Istotne ze wzgledu na RODZAJ swiadczonej uslugi.
    jesli pieniadze dostaja TYLKO OPERATORZY to jest TYLKO zestawiene
    polaczenia.
    Jesli tez KONCOWY "ABONENT" tojest to "pakiet" - sprzedaz uslugi POPRZEZ
    zestawione polaczenie.

    > Cenniku. --
    > pjo

    Pzodrawiam