  • Data: 2004-11-20 01:31:44
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > zagranicznych), ale chociażby u nas - co już tu opisywałem - jest usługa
    > 0 20 6 xxx, służąca wg zamierzeń pomysłodawcy do świadczenia transmisji
    > danych, ale rozliczana przez operatora posiadającego taki numer.
    > Oficjalnie nazywa się to "Numery dla usług świadczonych na podstawie
    > umów z abonentami" i w chwili obecnej numer taki posiada 8 dostawców usług.

    Oficjalnie to się nazywa 'jedna jednostka taryfowa za połączenie'. Tyle
    płacisz TPSA za zestawienie połączenia. A działający pod 0206...
    dostawca usługi 'dostę do internetu' wystawia fakturki na podstawie
    umowy - owszem. Ale także kontroluje dostęp do swojego numeru
    dostępowego. Nie podasz hasła - połączenie jest zrywane, a ty nadal
    płacisz za zainicjowanie połączenia.

    Osobiście nigdy nie korzystałem, ale nie wyobrażam sobie party-line z
    pytaniem o nazwę użytkownika i hasło :) Możesz powiedzieć, że to nie
    było party-line, tylko dial-up. OK. Niech będzie. Ale z punktu widzenia
    TPSA to jest połączenie. A czy połączeniem idzie gadanie, faks, czy
    pakiety PPP - TPSA nie wie i nie chce wiedzieć. Numery specjalnie
    dedykowane dla PPP są określone i mają specjalne pozycje w cenniku.

    Teraz wyobraź sobie program, który by wykręcał taki numer, po nawiązaniu
    połączenia natychmiast rozłączał, wykręcał na nowo i tak w kółko
    (powiedzmy, że ktoś go 'dla jaj' zrobił). Spokojnie dało by się natłuc
    ze 2 jednostki taryfowe na minutę.

    I od kogo wtedy byś się domagał sponsoringu? TPSA? Operatora
    działającego pod danym numerem?

    I przypominam - wszystko jest w cenniku.

    Ponownie także poruszę kwestię kosztów ponoszonych przez TPSA. Za numery
    070x TPSA dostaje faktury. A za numery 0206, a także 0-80x to TPSA
    wystawia faktury 'usługodawcom' działającym na tych numerach.