  • Data: 2004-11-19 15:44:13
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Powyższe rozwiązanie jest technicznie niemożliwe do wykonania. Pomijając
    > już nawet kwestię usługodawców zagranicznych, jak sobie wyobrażasz
    > 'wcześniejsze zawieranie umów' oraz rozpoznawanie, czym dany klient
    > umowę zawarł, czy nie - i kto miałby kontrolować odrzucanie połączeń od
    > klientów bez umowy. Dodatkowo pomijam taką delikatną kwestię, że
    > większości użytkowników tych ektra płatnych numerów raczej zależy na jak
    > największej dyskrecji.

    Nie, Andrzeju - jest. Fakt faktem, że nie jest powszechnie
    wykorzystywane (nie przypominam sobie za bardzo przypadków
    zagranicznych), ale chociażby u nas - co już tu opisywałem - jest usługa
    0 20 6 xxx, służąca wg zamierzeń pomysłodawcy do świadczenia transmisji
    danych, ale rozliczana przez operatora posiadającego taki numer.
    Oficjalnie nazywa się to "Numery dla usług świadczonych na podstawie
    umów z abonentami" i w chwili obecnej numer taki posiada 8 dostawców usług.

    Na liście posiadaczy NIE MA żadnego ze znanych powszechnie dialerowcow ;-)

    M.